2011wszystkie prawa zastrzezone.

wtorek, 5 kwietnia 2011

Przepis na faszerowane liscie winogron

Oto moj sposob na faszerowne liscie winogron.jest to potrawa lubiona przez moja rodzine wiec czesto gosci na naszym stole.Jest to potrawa pracochlonna i musisz miec dla niej czas.Ja zawsze przygotowuje wieczorem ,wkladam do lodowki na noc i na nastepny  dzien tylko na ogien.Mamy tutaj specjalna maszynke do faszerowania,ale wole robic to sama.Przy filizance kawy idzie mi to dosc szybko.



Na poczatku musimy miec liscie winogron.Najlepsze sa mlode i swieze.Kiedy mamy sezon ja kupuje bardzo duzo lisci i je zamrazam.wtedy przez caly rok kiedy mamy ochote na to potrawe zawsze ja mamy.

Wyjmujemy liscie z zamrazarki i gotujemy we wrzadku 5 minut,az beda miekkie.

Nastepnie przygotowujemy mieso,jaggniecine.


mieso oddzielamy od kosci i  kroimy na male kawalki

do zamoczonego na 10 minut ryzu dodajemy mieso.przyprawy :kurkum,sol i pieprz i zalewamy goracym olejem.

Nastepnie zaczynamy faszerowanie.Na karzdy lisc kladziemu nieduza ilosc ferszu i zawijamy jak kapuste


zawujamy w cienkie rurki


nastepnie na spod garnka kladziemy troche lisci

nastepnie kladziemy plastry pomidora


na pomidory kladziemy zeberka i ukladamy faaszerowane liscie



Zalewamy goraca woda i gotujemy 1 godzina.

I gotowe Smacznego




autorka: Om Ali






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...